صائد الخواطر

الأحد، 6 ديسمبر 2009

عد الجروح ياقلم.....

6/12/2009
مستني إيه .. امشي الحلم منفعشي فوق من خيالك ..فوق
انسي بقا وأمشي اقفل علي قلبك كفاية تجرحه وتعلقه بحبال أماني تطوحه من النهارده الحلم
مش هيفرحه ارجوك ماتحلمشي ماتحلمشي ماتحلمشي......
هتعمل ايه لو نمت يوم وصحيت ...بصيت وشوفت نفسك فى المرايا بكيت
جواك سؤال تصرخ تقول انا مين ... انا مين انا زى ما انا ولا اتقسمت اتنين
وبعدين قول ياللى فى المرايا فهمنى ايه الحكاية فرحان ... تعبان ... مرتاح
حاجات كتير ف حياتنا اتسببت فى حيرتنا وادينا عايشين راضيين ... جايين ورايحين هتعمل ايه لو نمت يوم وصحيت ... ولاقيت اقرب ماليك فى الدنيا مش حواليك
هوه انت مين اللى عمل كدا فيك ... كدا فيك مش انت ولا فى حد غمى عينيك
حاجات كتير ف حياتنا اتسببت فى حيرتنا وادينا عايشين راضيين ... جايين ورايحين وبعدين قول ياللى فى المرايا فهمنى ايه الحكاية فرحان ... تعبان ... مرتاح

وأنا مين فرحنى ولا مين حس بيا دانا لما حسبت الأيام اللى فرحت فيها لقيت نفسى خسران كتير قوى..
عد الجروح ياقلم.....
عد الجروح ياقلم يا لها من عبارة فريدة أفرزها قلب حسير
فهل يستطيع هو حقاأن يحصى كل الجراح التى أصابت القلب على مر السنين
ومن أين يبدأ العد أذا أراد حقا أن يفعل ذلك.

0 تعليقات:

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية

Free Hit Counter
Security Envelopes
لندن نيويورك طوكيو القاهرة