صائد الخواطر

الجمعة، 13 يونيو 2008

صفحة خاصة

الروح تكون حيث تفكر
عارفة

مش عارف ليه متونس بيكي وكأنك من دمي ..
علي راحتي معاكي وكأنك امي....مش عارف ليه....عارفه ...
حاسس اني لأول مره بشوفك ..
واني بشوفك من أول لحظه ف عمري حاسس اني يمامه بتشرب في كفوفك..
وانك شجره وضله وميه بتجري مش عارف ليه ...
متونس بيكي وكأنك من دمي علي راحتي معاكي وكأنك امي... مش عارف ليه ...عارفه ...
فرحه كبيره وصوت مزيكا ف قلبي ... وكأننا حببين أتقبلوا بعد فراق ليه فجأه بئيت مستني لوحدي..

ليه بتكلم واحكيلك واشكيلك همي مش عارف ليه ..متنوس بيكي وكأنك من دمي ..
علي راحتي معاكي وكأنك امي...مش عارف ليه...وانا وياكي بحس الدنيا سلام وامان ...وان العالم مفهوش ولا نقطه احزان
ايدك خليها في ايدي انا طفل كبير...وبحس انا وانتي لوحدينا والكون بستان...
مش عارف
...ليه متونس بيكي وكأنك من دمي ...علي راحتي معاكي وكأنك امي...مش عارف ليه....

انتى فى دمى حضن بيهونلى همىروحى قلبى عينيا عمرى صاحبتى وحبيبتى وامى....
عارف بتعمل فيا ايه كلمة حبيبي زي اللي اول مرة بيحس بأمان....
يا نجمة كل ما ضيها يلمس حجر يعلى ويتحول قمربرسم حروف اسمك على حبات الندى على كل اوراق الشجر مين اللى يقدرك يعشقك ادى انا مين اللى يقدر يوصفك زى انا يا حلم نفسى تحلمه كل القلوب ياأعلى احساس شدنى خلانى ادوب خلانى احس انى بشر...

0 تعليقات:

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية

Free Hit Counter
Security Envelopes
لندن نيويورك طوكيو القاهرة