صائد الخواطر

الاثنين، 14 أبريل 2008

حوار مع الطفل الباكى الحزين


سالت نفسى كتير مارستش يوم على بر انا مين وفين انا اية مفروش طريقى بورد ولا الزمان دة انا فيه أضعف واحد على الأرض
خلى سلاحك هو أيمانك مهما السنين الظلم تدور خليك مؤمن قلبة جسور عمر سكوتنا ماهيوصلنا زى الطير بجناح مكسور
على باب الرحمة انا بستنى انا عبدك واقف عل بابك انا راضى بحكمك وحسابك انا عارف ان أنت العادل ولا غيرك رحمن ورحيم لو كنت عصيت أغفر ذنبى أن تاية وأيمانى فى قلبى انا عارف أنه هيحمينى خلينى من الجنة قريب يارب أحمينى وأهدينى أنا ملكك انا عبدك.....................................

قلوب المؤمنين مش ممكن تنكسر والطفل الباكى الحزين مسيرة ينتصر سر الكون بأيد الله....................
قلب معاك بيدعيلك وبيهون عليك الصعب أصبر وأحتسب بالله دة قادر يوم يزيل الكرب أهات الظلم فى عيونك بتصرخ عايزة تتحرك قرب من اللى هاعينك دة ربك قادر يوم يزيل الكرب
فقير وأيديك مهش طايلة ونفسك تبقى باب للخير ومهما قابلت فى الدنيا دة ربك عنده رزق كبير..............

0 تعليقات:

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية

Free Hit Counter
Security Envelopes
لندن نيويورك طوكيو القاهرة