صائد الخواطر

الاثنين، 24 مايو 2010

تبقى أنا

حكايه حكايه تحكيها السنين عايشه في ليل السهرانين
بتحكي عن عاشق وحيد عايش مع الأيام بعيد تلاقوه هناك جمب الطريق
وحيد لا فرح ولا صديق
في عنينه ندم على حب ضاع في عنينه آلم مليون وداع
حكم الهوى فوق الجبين
كانوا هناك دايما سوى هو وحبيبته والهوى ويا القمرفي كل يوم تحت الشجر
ويا النجوم
لكن سبق حكم القدر وحكمه أقوى من البشروالدنيا حكمت بالنصيب
وخد حبيبته حبيب غريب
وحيد من سنه بعيد مش هنا بس الدموع حتفيد بإيه بعد اللي ضاع
من بين إيديه لو تسألوه هيقولكم .. لو تسألوه هيقولكم
متجرحوش يوم حبكم وتضيعو
هتلاقوه هناك جمب الطريق
وحيد لا فرح ولا صديق
في عينيه ندم على حب ضاع في عنينه ألم مليون وداع
عارفين حبيبته تبقى ..
عارفين حبيبته تبقى
تبقى أنا . أنا . أنا تبقى أنا .. يـــا عاشقــين

0 تعليقات:

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية

Free Hit Counter
Security Envelopes
لندن نيويورك طوكيو القاهرة