صائد الخواطر

الخميس، 8 يناير 2009

كلها حاجات بسيطة



حاجات بسيطة
فى حاجات بسيطة قوى بتبقى صادقة
قوى رغم ان مش كلها بجد
الحاجات الحلوة
شوفت حياتى ملخبطة أزاى

أغلب الحاجات اللى فيها مش حقيقية
خصوصاً الحاجات الحلوة


لو لقى نفسة
جواك بطل لو لقى نفسة مش بس حياتة اللى هتغير
ممكن حياه كل الناس
اللى حوالية تتغير






؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هى : انت بتعمل أية عشان تخلى كل حاجة حلوة كدة
هو : ببصلك بتلاقى كل حاجة حلوة








أين بائع النسيان
أحب أن أنسى، ولكن أين بائع النسيان..




خلطة حرية
لا تعذبوا نفسكم فى تصنيفى فأنا رجل خارج مواصفاتكمفلا أنا ماضوى ولا أنا مستقبلى ولا أنا نطباعى أو تكعيبى أوسريالىأننى خلطة لا يستطيع أى مختبر أن يحللها أننى خلطة حريةهذة هى الكلمة التى تجعل أى كلام عنى مجرد لهاث وراء الصدىبينما يظل الصوت محلقا فى دروب الخيالهذة هى الكلمة التى تجعل من المرأة ومنى ثنايا غريب الأطوارلا نهائى الأيحاءات





هسمعها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بس أنا كنت دايماً لوحدى
بس دلوقتى خلاص أنت مابقيتش لوحدك





لا تحب
لا تحب بعد الرحيل..أعط حبك كله والحبيب معك ..



ليس كما أريد
*لقد تعودت على العيش وحيداًلكنة ليس كما أريد أن أعيش
**دائماً كالفراشة الشهيدة..أقترب لأعاانق النور.. فتعانقنى النار*

0 تعليقات:

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية

Free Hit Counter
Security Envelopes
لندن نيويورك طوكيو القاهرة