صائد الخواطر

الأربعاء، 5 نوفمبر 2008

مش هعرف ..مش عايز ..عشان أنا


مش هعرف عشان هبقى لوحدى وأنا مش عايز
أبقى لوحدى عشان أنا عالطول لوحدى
مش عايز أفضل...أنا أسف..أناأسف....
هتعمل أيه لو نمت يوم وصحيت .. بصيت .. وشفت نفسك ف المرايا بكيت جواك سؤال تصرخ تقول أنا مين .. أنا مين ؟أنا زي منا ولا أتقسمت أتنين وبعدين بعدين.. قول ياللي فالمرايا فهمني أيه الحكاية ..فرحان ..تعبان.. مرتاح؟ ندمان..حاجات كتير فحياتنا أتسببت فحيرتنا وادينا عايشين .. راضيين ..جايين ورايحين هتعمل أيه لو نمت وصحيت ولقيت.. أقرب ماليك فالدنيا مش حواليك؟هو أنت مين اللي عمل كدة فيك؟مش انت ولا في حد غمي عنيك؟ وبعدين.. قول ياللي فالمرايا فهمني أيه الحكاية ..فرحان تعبان؟ندمان.. حاجات كتير فحياتنا أتسببت فحيرتنا
وادينا عايشين .. راضيين .. جايين ورايحين.

0 تعليقات:

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية

Free Hit Counter
Security Envelopes
لندن نيويورك طوكيو القاهرة